تصاویر آنر X20 SE با دوربین سه‌گانه منتشر شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی آنر چند روز پیش یکی از بزرگترین موفقیت های تاریخ خود را با گوشی آنر 50 تجربه کرده است. درواقع این کمپانی توانست در عرض یک دقیقه، 500 میلیون یوآن معادل 77 میلیون دلار آمریکا از این گوشی به فروش برساند. حال به نظر می رسد این کمپانی چینی در حال آماده سازی یک گوشی اقتصادی با عنوان X20 SE است. تصاویری منتشر شده که نشان می دهد آنر X20 SE در دو رنگ گرادیانت صورتی و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تصاویر آنر X20 SE با دوربین سه‌گانه منتشر شد
آنر X20 SE دارای دوربین سلفی حفره‌ای است و حاشیه‌های بسیار نازکی در سه‌ طرف دارد؛ اما در لبه‌ی پایین بدنه، حاشیه کمی ضخیم است. در قسمت پشت، دوربین‌ سه‌گانه داخل قابی بیضی‌شکل قرار گرفته‌ است و رنگی مشابه سایر قسمت‌های بدنه دارد که به زیبایی ظاهر کلی گوشی کمک کرده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی آنر X20 SE وجود ندارد؛ اما به‌ نظر می‌رسد تصاویر در یک فروشگاه گرفته شده است که می‌توان پیش‌بینی کرد به‌ زمان معرفی این گوشی آنر نزدیک شده‌ایم.

این گوشی آنر از دوربین‌ اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشت و شارژ سریع ۲۲٫۵ وات بهره می‌برد.به‌ گزارش Gizmochina ، آنر X20 SE گوشی میان‌رده‌ای محسوب می‌شود که به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD‌، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است.

تصاویری که توسط Digital Chat Station در ویبو منتشر شده است، نشان می‌دهد آنر X20 SE در دو رنگ گرادیانت صورتی و سبز در دسترس خواهد بود که بسیار زیبا هستند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنر , گوشی هوشمند , خرید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: